Jak nakupovat umění

admin
31 srpna, 2018

Část I: DEFINE

Kapitola 1: Kdo může zvládnout umění kupovat umění

Úvodní kapitola stručně popisuje metodu Art of Buying Art, její cíle a shrnuje čtyři hlavní části metody – „definovat“, „vybrat“, „výzkum“ a „koupit“.

Kapitola 2: Původní umělecká díla versus reprodukce

Trh s uměleckým uměním je komplikovaný a těžko pochopitelný, pokud neznáte svou cestu. Je plný produktů, které vypadají a vyznívají jako originální umění, ale jsou vlastně reprodukcemi a nejsou originálními než časopisy. Tato kapitola vysvětluje, co dělá umělecké dílo originální a učí vás, jak rozpoznat a rozlišit originály od reprodukcí nebo kopií.

Kapitola 3: Objevte umělecký svět

Předtím, než se můžete rozhodnout, jaký druh umění si přejete, musíte vynechat předběžné představy, které máte o umění a umění, sbírat a přibližovat se k trhu s otevřenou myslí. Toto „vyprázdnění mysli“ vám umožní prozkoumat a objevit širokou škálu umění, které je k dispozici k prodeji, reagovat na ně a začít se soustředit na vaše preference.

Kapitola 4: Definujte, co se vám líbí

Naučte se popsat umění, které se vám nejvíce líbí v pojmech, které pomáhají prodejcům a dalším odborníkům v oblasti výtvarného umění, určují vaše sběrné chutě, nacházejí umění, které vyhovuje vašemu rozpočtu a představují vám ty nejlepší kousky pro prohlížení a možný nákup.

Část II: SELECT

Kapitola 5: Kdo to říká, co říkají a jak to vzít

Umělecký svět je nabitý názory na to, jak sbírat, kdo je horký, kdo není, co koupit, kde ho koupit a kolik je třeba zaplatit. Tato kapitola vám pomáhá porozumět, zpracovávat, analyzovat a buď jednat nebo ignorovat to, co vám lidé z oblasti umění říkají.

Kapitola 6: Porovnání nákupů pro umění

Nakupování za umění je jako nakupování jakéhokoli jiného produktu – můžete ho najít na prodej v mnoha místech a spoustu cen. Nezáleží na tom, jaké typy nebo typy vás zajímají, musíte vědět, kdo ho prodává, aby získal ty nejlepší peníze a peníze. Naučte se, jak vyhledávat a porovnávat různé zařízení, která prodávají vaše oblíbené umění.

Kapitola 7: Dealerové dohody

Prodejci umění a umělecké galerie jsou skutečností umění. Najděte nejlepší umění znamená učit se, kdo jsou nejlepší kvalifikovaní prodejci, a pochopit, jak s nimi komunikovat, komunikovat a vyjednávat. Získejte ukazatele na etiketě obchodníků s uměním, jak zjistit nejlepší prodejce, na koho důvěřovat a ke komu dbát.

Kapitola 8: Zasvěcené tipy na galerie umění a jejich webové stránky

Umělecké galerie mohou být zastrašujícími místy pro nezasvěcené a webové stránky galerie mohou být také matoucí. Tato kapitola pomáhá omezit vaše obavy z uměleckých galerií tím, že popisuje a vysvětlí fyzické vlastnosti interiérů uměleckých galerií a navigaci na jejich webových stránkách. Naučíte se také provádět kvalitativní hodnocení na základě toho, co vidíte v jednotlivých galeriích.

Kapitola 9: Jak být dobrým zákazníkem

Nejlepší zákazníci získají nejlepší umění pro své sbírky – to je vše, co je k tomu. Naučte se, jak se pozitivně postavit na hierarchii trhu s uměním, abyste získali zvláštní pozornost, když na trh přichází čerstvé nové umění.

Kapitola 10: Výkup umění přímo od umělců

Nákup přímo od umělců je velmi odlišný od nákupu od prodejců. Zjistěte, jaké jsou tyto rozdíly a jak postupovat, když je umělec také prodejcem.

Kapitola 11: Nákup z online galerií a webů

Nákup umění s online je novou hranicí sběru. Zjistěte základní informace o tom, jak funguje online nákup umění, jak se liší od nákupu umění v tradičních způsobech a jak postupovat od pohledu na umění k prodeji k umístění umění, které se vám líbí, a zvažování konkrétních dílů pro případný nákup.

Kapitola 12: Jak nekupovat umění

Tato kapitola, možná jedna z nejdůležitějších kapitol v knize, shrnuje běžné chyby nákupu umění a vysvětluje, jak se jim vyhnout.

Část III: VÝZKUM

Kapitola 13: Výzkum umělce

Vědět, jak najít a vyhodnotit informace o umění a umělcích, je základním kamenem inteligentního nákupu. V této kapitole se dozvídáte, jak shromažďovat a analyzovat data o výsledcích kariéry každého umělce.

Kapitola 14: Výzkum umění

Každé umělecké dílo lze hodnotit z hlediska jeho základních fyzikálních vlastností. Tato kapitola definuje tyto charakteristiky a vysvětluje, jak ovlivňují hodnotu a vhodnost díla.

Kapitola 15: Certifikáty pravosti a hodnocení

Dvě nejdůležitější, nejméně pochopené a nejvíce zneužité dokumenty v oboru umění jsou certifikát pravosti (nebo COA) a hodnocení. Zde se dozvíte, co představuje platné COA a platné hodnocení a jak rozpoznat nesmyslné nebo nevhodné.

Kapitola 16: Provenience je zisk

Historie vlastnictví uměleckého díla často ovlivňuje jeho hodnotu a sbírku. Naučte se, jak tuto historii spojit, vyhodnotit, zaznamenat a udržovat správné soubory na každém uměleckém díle, které vlastníte.

Kapitola 17: Umění a poškození

Zkušení sběratelé dávají přednost uměleckým dělám v dokonalém stavu a v budoucnu nejsou náchylné k problémům. Tato kapitola hovoří o tom, jak zjistit škody a potenciální problémy s podmínkami, jak podmínky ovlivňují hodnotu a péče o umělecká díla, aby se časem nezhoršovaly.

Kapitola 18: Falešníci, falšování a podvody

Falšování, podvody a zkreslení jsou malou, ale významnou součástí uměleckého biznisu. Dozvíte se o různých typech padělání, o tom, jak fungují padělatelé, o tom, jak zjistit pochybné umělecká díla, jak umění může být zkresleno, jak rozpoznat pochybné obchodní praktiky a jak se vyvarovat.

Část IV: KOUPIT

Kapitola 19: Ekonomika umění: Úvod

Tato kapitola vysvětluje vztah mezi uměním a penězi a řeší témata jako likvidita umění, umění jako investice, různé způsoby ocenění umění a proč ceny umění kolísají.

Kapitola 20: Více faktů o umění a penězích

Trhy různých druhů umění se liší vlivem faktorů, jako je stabilita, dlouhověkost, nabídka, poptávka, jak umělci jsou dokonalí, jak široké kolektory jsou, móda a co vlivní uměleckí odborníci dělají a říkají. Tato kapitola porovnává různé segmenty uměleckého trhu s určitými typy akcií, aby pomohla objasnit, jak se v průběhu času mění hodnota, sběratelnost, prodejnost a význam těch segmentů uměleckých trhů.

Kapitola 21: Vyhodnotit požadovanou cenu

Každé umělecké dílo na prodej má žádanou cenu. Tato kapitola vás naučí, jak hodnotit spravedlivost této ceny. Zjistěte, co se od prodejců ptáte na umělecké ceny, a jak používat ceny uměleckých reference, abyste mohli najít příslušné prodejní záznamy, sledovat prodejní historii umělce, analyzovat ceny a posoudit potenciální budoucnost umělce nebo typu umění na trhu.

Kapitola 22: Jednání o nákupu

Ceny umění jsou často flexibilní. Zjistěte základní etiketu vyjednávání a vhodné způsoby, jak postupovat, když chcete platit méně než požadovanou cenu uměleckého díla.

Kapitola 23: Proveďte nákup

Přečtěte si informace o možnostech plateb, procedurách pro dokumentaci, návratových a směnových zásadách, o tom, jak se prodávají a jak se ujistěte, že dostanete to, za co zaplatíte.

Kapitola 24: Nákup umění v tradičních dražbách

Tato kapitola je umístěna blízko konce této knihy, protože v tomto případě by kupující uměleckých novinek měli uvažovat o nákupu umění v aukci. Dozvíte se o rozdílech mezi aukcemi a galeriemi, proč lidé nakupují na aukcích, časté mylné představy o aukcích, aukcích a bodech, základních nákladech při aukcích a jak nakupovat přímo v aukci.

Kapitola 25: Nákup umění na aukcích online

Online aukce představují pro kupující zcela odlišnou sadu okolností, než jejich protějšky, jako například fakt, že nebudou schopni fyzicky kontrolovat zboží předtím, než na ni podáte nabídku. Tato kapitola vás naučí, jak vyhodnotit popisy a obrazy online aukcí a jak přistupovat k prodejcům, požádat o správné otázky, vyžádat si další informace, ujistit se, že položky jsou správně zastoupeny, nabízejí se moudře a úspěšně nakupují.

Kapitola 26: Vytváření kolekce

V každé významné sbírce je celok vždy větší než součet jednotlivých částí. Zjistěte, co dělá kolekci skvělé, základy vývoje kolekce, jak může umělecké dílo zvýšit hodnotu jiné a jak vybrat díla, která maximalizují individuální a celkové hodnoty umění, které již vlastníte.